Thursday, June 17, 2010

Hari Ini

Alhamdulillah..bertemu kembali aku dgn laman blog ni...datang menjelma cerita2 yang aku nak taipkan disini diminda ku..walaupun sbnarnyer mgkin xpenting kepada sesiapa yang membacanya..tp mungkin juga penting tuk sapa2 yang rase rindu aku..hiishhh..sapa la yang rindu aku agaknyer yer..hmm...i feel lonely lol...=(

Ok...kehidupan aku cam bese jer skrg..pgi bgun tido,g kerja,pastu p minum pagi..masuk lab,buat test,rehat,smbung kt lab,blik,mkn n tido..hahaha..acara mmbina badan..
Tp hari ni ader sdikit kelainan kt tempat kerja aku..kt opis der buat mkn2 skit sempena perpisahan kami dengan budak pratikal kt cni..atau lebih tepat junior Dip aku dlu..huhuhuhu...sok adalah hari terakhir kami..jd aku harap la per yang dia dpt selama bersama kam semua membantu nyer dlm masa hadapan...macam aku ni..
praktikal kt cni..kerja pon kt cni..huhuhu....
Sebenarnye di sebalik perpisahan ini..timbul sedikit rasa sedih dlm hati aku sbb aku juga bakal meninggalkan warga kerja PAC Testing & Consulting..tmpat yg banyak ngajar aku asas-asas bekerja...dah tak lama..lebih kurang 2 minggu je lagi....sabar lah hati..di depan masih banyak yg akan aku lalui..perjumpaan akan berakhir perpisahan..dan ini adalah lumrah alam...=)..try to smile..

Dan pada masa itu jugak, kerja aku skrg lbih relex dan xbrapa pening sgt la...klu dulu pas buat test..kne buat report..pastu kne meeting klu result problem..tp skrg semua tu dah xder..hari-hari ngadap lab..report lgsung xley buat sbb comp aku dah break down..xtau la sngaja x baiki atau msih lom punyer mase tuk dibaiki...huuhuhuhu..tp aku terima je la walaupun aku rasekan agak boring di hari-hari terakhir ku ni...

k la u alls...sok i kne buat lagi bende yang sama ngn hari ni...mata pon dah kuyu ni...solat isyak jap, pastu nk tido lak...per yang aku doakan, semoga hari esok lebih bermakna buat aku dan kite semua..

Salam..

No comments:

Post a Comment